poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Prolog

Prolog

        Hej.Jestem Laura Marano, a to mój pamiętnik. Pozwólcie, że opowiem coś o sobie. Mieszkam w Miami wraz z rodzicami i starszą siostrą Vanessą. Mam 17 lat. Nie jestem zbyt sławna. Jestem zwykłą nastolatką. Chodzę do szkoły ze zwykłymi ludźmi. Moja najlepsza przyjaciółka ma na imię Raini. Jest ona starsza ode mnie o dwa lata. Czyli ma 19 lat, ale chodzi do mojej klasy ponieważ, trzy lata temu jej babcia była chora, a ona musiała pomagać jej i rodzicom przez dwa lata, więc nie chodziła do szkoły. Ale wracając do szkoły. Nie lubię do niej chodzić z jednego powodu. Wszyscy, którzy się tu uczą (oprócz Raini) uważają mnie za kogoś gorszego. Sądzą, że jestem kujonką tylko dlatego, że dobrze się uczę. No ale dość już o mnie. Zaczęłam pisać ten pamiętnik dziś. Czyli pierwszego dnia wakacji.   
   
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        I jak wam się podoba prolog? Piszcie w komkach. Może jeszcze dziś dodam pierwszy rozdział. Co wy na to?
                                       Ewcia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz